Výměna, vrácení a reklamace zboží

Reklamační řád

Po nákupu v našem obchodě každý produkt pečlivě zkontrolujte. Jakmile zjistíte jakoukoliv závadu, je nutné nás o tom neprodleně informovat.

Nesedí Vám zakoupené zboží?

Do 14 dnů nám zboží můžete nepoškozené, nenošené s cedulkou vrátit a my Vám vrátíme finanční prostředky na účet či vyměníme za jiný kus.

Formuláře

  • Vyplňte tento formulář a pošlete nám jej v případě, že chcete vrátit/vyměnit/reklamovat zboží,
  • balíček se zbožím poté odešlete bez dobírky na naši ZPĚTNOU adresu.
Vyplňte tento formulář a pošlete nám jej v případě, že chcete vyměnit zboží za jiné.
Balíček s nepoužitým zbožím na výměnu poté odešlete bez dobírky na naši ZPĚTNOU adresu.
INFORMACE O PRODUKTU
Tímto bych rád požádal o výměnu již zakoupeného a nepoužitého zboží za následující:
Vyplňte tento formulář a pošlete nám jej v případě, že chcete odstoupit od smlouvy.
Balíček s nepoužitým zbožím na vrácení poté odešlete bez dobírky na naši ZPĚTNOU adresu.
Informace o objednávce
Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto nepoužitého zboží v zákonné lhůtě 14 dnů a žádám o vrácení peněžních prostředků na bankovní účet.
Vyplňte tento formulář a pošlete nám jej v případě, že chcete reklamovat zboží.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Mnou zakoupené zboží však vykazuje tyto vady (zde je třeba vadu podrobně popsat):
Požaduji proto vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
Pokud byste chtěli jiný způsob reklamace
Prodávající (pouze fakturační adresa):
Zpětná adresa (pro vrácení)

Nikola Čičmancová
Ciolkovského 861/14
161 00 Praha

Zásilkovna – Vínotéka, Žukovského 887, Praha
Balíkovna – OX Point Delta, Žukovského 888/2, Praha

DOVOLENÁ

V termínu od 11.-16.8.2023 máme pozastavenou expedici. Všechny objednávky vytvořené v tomto období budou odeslány 17.8.2023. 

Děkujeme za pochopení.
LKH